Obiad idealny

Chyba większość się ze mną zgodzi, że idealny obiad to taki który … ktoś dla nas przygotuje 🙂

Ale takie cuda to tylko w TV, my normalni śmiertelnicy obiad gotujemy sobie sami,  a kobiety które kulturowo oddelegowane zostały do kuchni nie mają po prostu innego wyboru tylko pichcić dla swojej rodziny. Ot takim Nasz los….

Dobra bo jeszcze ktoś pomyśli, że gotować nie lubię. Owszem lubię, tylko ważne jest żeby mieć dla kogo gotować; jak powiedziała Magda Gessler w wywiadzie z Łukaszem Jakóbiakiem w jego kawalerce na pytanie czy sama sobie gotuje; „ To głupie, ., gotuję tylko ludziom których ubóstwiam, kocham. Raczej nie gotuje sobie. (Dlaczego?) Bo to jest nudne…..”

Więcej  wywiadów a kanale You Tube Łukasza Jakóbiaka oraz poniżej

A wracając do obiadu, dziś składa się on z rosołku, drugiego dania oaz galaretowatego deseru. Tak tak i to wszystko przygotowałam w niecałą godzinkę.

Spytacie jakim cudem?!

Ja Wam odpowiem: Bo do gotowania trzeba mieć odpowiedni sprzęt. Ja miałam takie szczęście że TO idealne urządzenie otrzymałam w prezencie od Ministerstwa Środowiska 🙂 hehe ( link dla niewtajemniczonych)

A oto ONO:

eco-szyk

tefal

SMACZNEGO

PS. Do zmywania nie ma mnóstwa garnków jak to bywa przy tradycyjnym wydaniu tradycyjnego niedzielnego obiadku 🙂 Żyć nie umierać….

Polecam polecam polecam

PS. IDEALNE NA PREZENT dla każdego kucharza  (ale nie dla żony od męża na walentynki, urodziny czy rocznicę 😛

