Eko baby czyli ekologia wkroczyła do Natalkowa- Na dobre :)

Tak tak ja i ekologia mamy dużo wspólnego. 

Kochani jestem mamą 2,5 letniej Natalki, mieszkamy w pięknym słonecznym mieście uzdrowiskowym. Jako mama spędzam wiele czasu na na zabawach ze swoją córeczką, a jako blogerka wspieram zdrowy styl życia w wśród dzieci oraz  dorosłych. Jestem za edukacją proekologiczną wśród dzieci już od najmłodszych lat, bo to zaprocentuje na przyszłość.

Edukujmy dzieci przez zabawę a Nasz świat będzie lepszy.

A więc od początku :

– najpierw była ekologia tj EKOponidzie, dopiera później na świat przyszło Natalkowo (03.01.2014r)) Grzeczna Natalia(05.07.2011r) i bezrobocie pozwoliło na zainteresowanie się szerzej EKO

– ekologia to moja praca, hobby i dobra zabawa

Inicjuję i popieram akcje:

Przekaż podatek Ponidze

Oczywiście oprócz tego pracuję i propaguję Niekonwencjonalne Źródła Energii (chcecie mieć DOM BEZ PIECA) Zgłoście się do mnie.

Z pozdrowieniami dla D.G oraz K.W 🙂

A teraz EKOSZYK w blogowym skrócie:

Eko szyk w wydaniu Ministerstwa Środowiska

Eko-życie… Dlaczego takie drogie?

Gdzie jest ten eko-szyk?

CO robisz by być ECO!

EKOponidzie to moje eko-hobby

EKOhobby EKOponidzie EKOszyk

Profesjonalna sesja EKOszyk i EKOponidzie

EKOmoda w oPolu

