Wyzwanie FOTO Sen Mai- DZIEŃ 5

Najważniejsza w moim życiu jest Natalka 🙂

Teraz trochę zdjęć 😛

Ważna jest później (muszę się przyznać) potrzeba samorealizacji .

Już niedługo usłyszycie o mojej

FUNDACJI(OPP) EKOPONIDZIE

statut rozbudowany na ho ho ho stron więc będzie będzie zabawa i ciężka praca- ale jaka przyjemna 🙂

Termy Podhalańskie Bukowia

Termy Podhalańskie Bukowia

Moja mama

Moja mama

Wycieczka do Pszczyny

Wycieczka do Pszczyny

Spacerek po Zdroju

Spacerek po Zdroju

Chrzest Śwęty 16.102011r fot. Violka Kozłowska

Chrzest Śwęty 16.102011r fot. Violka Kozłowska

Mam już 7 dni

Mam już 7 dni

Jestem sobie mały miś

Jestem sobie mały miś

Zdjęcie-0174

Mój przyjaciel Stefan - głowa Misiej rodzinki

Mój przyjaciel Stefan – głowa Misiej rodzinki

Fot. Violka Kozłowska

Fot. Violka Kozłowska

Jasełka

 

 

 

 

 

 

 

