TO dla mnie WAŻNE dlatego biorę się w garść i działam cz.1

Zapowiedź DOBREGO

Do końca tygodnia zgłoszę SWOJĄ inicjatywę

robię to również DLA CIEBIE

Spodoba się WAM mój pomysł

GŁOSUJCIE

z każdego maila można oddać głos raz dziennie

PROJEKT

Plac zabaw rekreacyjno-sportowy „Bliżej Słońca” – ścieżka edukacji ekologicznej

wspierają

Burmistrz Miasta i Gminy Busko Zdrój – Waldemar Sikora,

Starosta Powiatu buskiego – Jerzy Kolarz

Marszałek Województwa Świętokrzyskiego – Adam Jarubas

 EKOponidzie

Stowarzyszenia przychylne inicjatywie ( BUSKO BUSKO, Gospodarna Gmina …..i inni )

Brakuje Ci czasem pomysłów na to, jak ciekawie spędzić czas z dzieckiem? Chciałabyś zrobić z nim coś nieszablonowego, pójść w interesujące miejsce, zaangażować w nietuzinkowe zajęcie, ale nie wiesz jak się za to zabrać. Prowadzisz syna na ten sam, obdrapany plac zabaw albo po prostu: włączasz mu kolejną bajkę na youtubie. Czujesz, że dobrze byłoby w córce rozbudzić jakieś zainteresowania, hobby, pasje.

Ale jak, gdzie, z kim?

Ja WAM dam inicjatywę, która nie została by zgłoszona do konkursu, gdyby nie ludzie przychylni idei a przede wszystkim NASZYM BUSKIM i nie tylko DZIECIACZKOM

a WY musicie TYLKO GŁOSOWAĆ

Chcecie wiedzieć  co dokładnie chodzi? Niebawem się dowiecie a tymczasem zobaczcie to cudo w TYCHACH na OSIEDLU BALBINA dzięki Optymistycznej mamie

Byłam tam i czas z Natalką miło spędziłam

