Zwariowany Kraków

Oj ten Kraków, tyle w nim do zobaczenia, odwiedzenia i poznania. Tak tak włóczę się od poniedziałku ale włóczę się w pozytywnym wydźwięku tego słowa 🙂 Dodam, że zawsze z Natalką (no dobra jeden dzień zaszalałam sama dzięki cudownej chrzestnej Natki :))A więc dziś nadszedł ten dzień, dzień długo wyczekiwany bo dziś odbył się bal karnawałowy dla dzieci blogerów i nie tyko 🙂 To dziś poznałam osobiście te cudowne mamy i ich cudowne dzieci- mężami się nie interesuje (PS. Patrycja też singielka- co prawda od niedawna ale jednak )

Dla mnie to żaden problem rozmawiać z ludźmi którzy mnie nie znają i nie wiedzą skąd się wzięłam i kim jestem. Jestem bezpośrednia, czasem brutalnie szczera i przyjmuje krytykę- bo jest ona dla mnie konstruktywna – i tego będę się trzymać do końca swoich dni.

Nie będę wymieniać waszych imion bo jestem szczera i przyznam się że nie zapamiętałam połowy z nich, choć pamięć mam niezłą. Po imionach bardziej kojarzę dzieci, bo w końcu to one są przeważnie inspiracją do zakładania blogów patrz. Natalkowo, Lenkowo mi, MySophi i inni. 2014-02-27 11.30.43 2014-02-27 16.29.27

Na zdjęciu powyżej jedna z organizatorek imprezy przedstawia plan balu 🙂

DZIĘKUJEMY 

relacja foto już wkrótce by Tomasz Dziedzic

Dzieciaczki są przecudowne, bardzo miło mi było że Nikola przekonała się i zagrała ze mną w grę o balonik, Lenka z Ladygugu ślicznie się do mnie uśmiechała i nawet na rekach chwilę ją potrzymałam, Piotruś co prawda płakał dość donośnie (pssyt Natalki z płaczem nikt nie przebije- mały terrorysta w skórze Aniołka coś ala Magda N.- Pozdrawiam).

Kogo jeszcze na świeżo zapamiętałam tak szczególnie- Dinozaura Zosię, Roszpunkę Lenkę, Pszczółkę Lenkę, oczywiście Wiktorka – mojego chrześniaka, Karolinkę – córeczkę mojej siostry i …………. no właśnie.

Bardzo proszę mamy które były obecne i z którymi zaiskrzyło o wpisywanie w komentarzach linków do swoich relacji z imprezy.

Aaaaaaaaaaaaaaa patrz zapomniałabym o Oli z KsiężycowejSzuflady….. jak można zapomnieć o „18” letniej blogerce z córcią 🙂 Like obowiązkowy na FB.

O sponsorach też parę słów, choć przyznam się że nawet nie wiem co tam od Was dostałam tzn Natalka. Prezencik pojechał czerwoną strzałą z Optymistyczną mamą.

 

sponsorzy bal karnawałowy NATALKOWOZapraszam do firmy InstalWolf zainteresowanych energooszczędnym budownictwem oraz budową domu pasywnego. Polecany wykonawca wielu instalacji sprzyjających efektywnemu wykorzystaniu energii w każdym domu i mieszkaniu.

Dobra dobra ja tu gadu gady a przypomnę o mojej inicjatywie, którą niestety dopiero dziś aktywowałam więc pewnie od jutra będzie można głosować

Przypominam projekt to Plac rekreacyjno-sportowy „Bliżej słońca”- ścieżka edukacji ekologicznej w Busku-Zdroju

