Skok na Blogotok

Kolejna edycja za mną:) blogotok

Cieszę się że mogłam uczestniczyć chociaż przez chwilę.

Zacznijmy od początku:) Ten dzień był wypełniony po brzegi – zresztą jak codzień, mała Natalia w akcji potrafi być 24/7 „24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu”. Przekonali się o tym uczestnicy Niedzielnego spaceru 

I. Rejestracja na Blogotok

W sobotę rano komunikacja miejska w żaden sposób nie ułatwiła mi i Natalce  dotarcie na miejsce. Jednak po długim spacerze udało nam się dotrzeć do Kieleckiego Parku Technologicznego.

Natalia zachwycona miejscem i wydarzeniem ( była tylko przy rejestracji) oczywiście chciała z mamusią czynnie uczestniczyć. Pamiętajmy że jest regulamin, którego nie można łamać (oczywiście się z tym zgadzam) 🙂

organizatorzy blogotok.jpg

Potencjalny bloger

Natalkowo blogotok.jpg

Mam tę moc

Natalia blogotok.jpg

Mam cię

II.Energetyczny Ogród

Wielki plac zabaw dla dzieci i dorosłych, który jest uzupełnieniem Energetycznego Centrum Nauki (polecam – byłyśmy z Natalką zachwycone, do tej pory słyszę „kiedy pójdziemy do centru nauki”-  a pójdziemy po raz kolejny niebawem)

2

Raj dla dzieci i rodziców

3

Oluś już cię mam

4

A co to za literka

5

Gdzie diabeł nie może tam… pośle

6

Chcę być fit

7

OK ja też chce 🙂

8

#blogotok

 

III. Obiadek

„Mama nie zjadaj mi ” Głodne dziecko – dziecko wkurzone. Biuro podróży wkradło się niepostrzeżenie 🙂 Nieodłączny towarzysz każdej wyprawy Miś Oluś

9.jpg

IV. Blogotok część aktywna

prelegenci

Trafiłam na Blogotok dopiero ok 15 ale nie narzekam. Udało się posłuchać jak przejechać Busem przez świat oraz jak być dobrym „wirusem” Poprzednie wykłady musiały być równie interesujące jednak nie można mieć wszystkiego.

„Rozwój marki i marketing wirusowy, czyli jak dotrzeć z blogiem do 180 państw świata” Aleksandra Ślusarczyk i Karol Lewandowski – Busem Przez Świat

Dla mnie „geografa” marzyciela wykład pełen wskazówek, pomysłów na spełnianie marzeń.

busem przez świat blogotok.jpg

„Ty też zacznij spełniać swoje marzenia” deMOTYWATOR

Pilny , zaangażowany słuchacz wygrał książkę. Wystarczyło powiedzieć magiczne słowo Wehikuł podróżniczy 

10.jpg

I już wiem w co mam się ubrać

V. Warsztaty z Koszulove.com

PS. Ania jesteś świetna 🙂

11

Projekt nadruku na kubek

12

Natalkowo.wordpress.com; Olomanolo.pl; Thiefoftheworld.me; mkozerafotografia; twoimioczami.blogspot.com

Kreatywne warsztaty, interesujace rozmowy, smaczne ciasto – fasolowe brownie by Antonoovka  Koszulove.com dba o mamy i nie tylko. Warto skorzystać myśląc o prezencie na urodziny, rocznice czy tak poprostu bez okazji.

VI. After Part

13.jpg

Powrót do aktywnego blogowania uważam za udany, jednak nie łatwo uderzać w klawiaturę będą „człowiekiem lajkiem” 🙂

VII. Podsumowanie

Co tu dużo gadać/pisać JA CHCE WIĘCEJ

Blogotok genialne miejsce gdzie nauczysz się co i jak, spotkasz fantastycznych ludzi, poznasz nowe blogi  (m.in. AnetaNIEzając), poznasz „starych” blogerów, poplotkujesz, naładujesz baterie na długie wiosenno-letnie wieczory.

16.jpg

Miodziooooo

 

15.jpg

Gifciki

14

Odkrywamy Kielce

Do zobaczenia na kolejnym BLOGOTOKU

PS. A czy WAM też się tak podobało jak MI?!

PS. wpisujcie nazwy blogów z blogotoku w komentarzach, chętnie poznam i poczytam

