Dzień dziecka tuż tuż

W dzisiejszych czasach dzieci mają już wszytko. Zabawki nie są tylko od święta czy urodzin ale każdego dnia w nasze… a raczej dziecka „ręce” wpadnie coś ciekawego, o co dziecko … zapłacze.

Zbliża się Dzień Mamy oraz Dzień Dziecka. Każdy rodzic zastanawia się czym obdarować swoją pociechę oraz swoją rodzicielkę. Ja wyznaję zasadę, że wolę z dzieckiem spędzać czas niż obsypywać toną zabawek, które i tak dziecko rzuca w kąt. Pomysłów mam wiele… Uwielbiam zabawki które bawią ale też uczą.

Prezenty niematerialne 

Na dzień dziecko oczywiście można „wyskoczyć” w ciekawe dla dziecka miejsce. W moim regionie – świętokrzyskim polecam:

  1. Sabat Krajno PARK Rozrywki i Miniatur2016-052.jpg
  2. Energetyczne Centrum Nauki wraz z Ogrodem EnergetycznymSaved Pictures1.jpg
  3. Kompleks Świętokrzyska Polana- Park Miniatur Świętokrzysko i Krainy Zabawy. Jeszcze nie byłam ale uważam że warto skorzystać z atrakcji w tak bliskiej odległości.

 

Prezenty materialne

Dziecko jednak jest takim „stworzeniem” że oczywiście cieszy się, iż kochany, najwspanialszy, najcudowniejszy rodzic zabierze je w ciekawe, pełne atrakcji miejsce, ale. Zawsze jest jakieś ale…

Dziecko na Dzień Dziecka potrzebuje prezentu jak każdy „dorosły” na urodziny:)

Moje typy na prezent dla 5 – latki.

  1. Sprytna plastelina

    dzień dziecka1.jpg
    źródło zdjęć intenet
  2. Piasek kinetyczny
dzień dziecka
źródło zdjęć internet

3. Magiczne bańki mydlane

 

Dzieci na co dzień mają naprawdę mnóstwo atrakcji, każdy dzień w przedszkolu jest inny (oczywiście jeżeli przedszkole do którego dziecko uczęszcza jest zaangażowane w rozwój „małego człowieka”) , dlatego tak ciężko „dzisiejszym” rodzicom zaskoczyć dziecko prezentem.

13254417_584084011765303_7654790296547876167_n.jpg
zajęcia na stadionie lekkoatletycznym
13151497_581506755356362_447039415650688948_n
dzień aptekarza
13226695_580673475439690_2772207915661518972_n
będzie geograf jak mamusia 🙂 zajęcia z astronomii w obserwatorium

Na Dzień Mamy również mam kilka typów ale o tym cicho, bo Natalka będzie zaskoczona – nie czyta maminego bloga, ale moja mama czyta, obserwuje i wie co ja kombinuje 🙂

Pozdrawiamy najukochańszą na świecie mamę/babcię Jole 🙂

 

Ja już wybrałam prezent a TY?!

2 comments

Skomentuj

