Projekt metamorfoza w Kielcach

Oglądając program „Trinny i Susannah ubierają” nie raz marzyłam, by oddać się w ręce specjalistek od wizerunku. Fachowców w swojej branży, którzy tylko spojrzą na mnie i powiedzą co jest nie tak, a co jest dobre. Każda kobieta pewnie marzy, by ktoś się nią zaopiekował i z „brzydkiego kaczątka” pozwolił zamienić się w „pięknego łabędzia”. Drogie Panie, marzenia się spełniają i my w Kielcach również mamy własną Trinny i  Susannah….

Trzeba marzyć i wierzyć, że tam na górze jest „ktoś” kto czuwa i w odpowiednim momencie naszego życia ześle na nas dobro, na które zasługujemy. Tak jak wspominałam w poprzednim poście warto brać udział w konkursach czy innych projektach facebookowych (możesz przeczytać tutaj).

Projekt metamorfoza Kielce

Kielce jak każdy z mieszkańców wie, są dość specyficznym miastem. Niby stolica woj. świętokrzyskiego, a jednak czasem taki zaścianek. Moim zdaniem mieszkańcy nie widzą tego piękna, możliwości jakie daje im miasto. Nie widzą , bądź nie chcą widzieć. Bo po co.

Po co cieszyć się sukcesem innych jak można wciąż hejtować. Po co chwalić swoje jak inni mają lepsze. Po co korzystać z tego co oferują im inni mieszkańcy, jak można powiedzieć, że nie mamy tego co oferują nam w Warszawie czy Wrocławiu.

Może morza nie mamy i raczej z tym się nic nie da zrobić, jednak mamy góry (najstarsze w Europie), unikalne rezerwaty, przyrodę o której mieszkańcy Warszawy mogą tylko pomarzyć. Mamy też wielu wspaniałych ludzi, którzy chcą bezinteresownie zrobić coś dla innych.

W tym przypadku mowa o dwóch wspaniałych kobietach, które wpadły na pomysł i go zrealizowały i realizują nadal. Kobietach, które są matkami, mają własne biznesy, ale mają w sobie przede wszystkim chęć pomocy innym. Drodzy moi mili bo nie o kasę w życiu powinno chodzić. Można dać z siebie coś więcej oczekując jedynie uśmiechu i radości drugiej osoby.

Mowa o Izabeli Bórzyńskiej oraz Monice Grzegorczyk , które są niczym Trinny oraz Susannah i zmieniają oblicze kobiet z Kielc marzących o pięknym wizerunku. Dziewczyny mając wiedzę oraz doświadczenie m.in. zdobyte w pracy zawodowej nad profesjonalnymi sesjami modowymi, postanowiły zrobić ukłon w stronę zwykłych kobiet. Kobiet, które o profesjonalnej sesji zdjęciowej, mogły tylko pomarzyć.

Teraz już drogie Panie nie musimy marzyć bo wiemy, że one są i będą w Kielcach dla nas dostępne.  Dziewczyny, Iza i Monika, ze wsparciem partnerów projektu stworzyły wyjątkowo piękny obrazek. Wszystkie szczegóły dostępne są na fan page`u pomysłodawczyni ( koniecznie daj lajka a nie przegapisz kolejnej edycji metamorfoz)

Koniecznie sprawdź kto przyczynił się do tak pięknej mojej metamorfozy. Jestem bardzo, bardzo wdzięczna losowi, że poznałam tak wspaniałe kobiety. Wielkie DZIĘKUJĘ 

Nie bój się zmian

#fryzura

Każdy z nas wciąż zaczyna od nowa, wciąż czeka na nowe lepsze jutro. Nie bójmy się tych zmian, zmiany są dobre. Ja w taki właśnie sposób podeszłam do zmiany wizerunku. Gdy usiadłam na fotel w Studio fryzur jagodzińska & michta, od razu powiedziałam zróbcie tak żebym w końcu znalazła swoją fryzurę. Piękne włosy to podstawa, wiec ważne żeby oddać się w ręce mistrza. Ja tego właśnie studia fryzur jeszcze nie znałam, mimo tego nie miałam żadnych obaw. Widziałam, że Martyny zrobią każdej z uczestniczek piękną fryzurę i świetnie zadbają o włosy.

#stylizacja

Na codzie chodzę głównie w sukienkach bądź spódnicach. Spodnie nie są moim modowym faworytem. Dlatego też Monika wybrała dla mnie stylizacje, obok której przeszłabym obojętnie. Kombinezony są bardzo ciekawe, ale jeszcze nie miałam okazję się do nich przekonać. Dlatego też uważam że raz na jakiś czas warto zainwestować w poradę stylistki, która wie co i gdzie jest dobre. Wie też w czym tobie akurat będzie dobrze. I powiem szczerze, że ja w wybranym dla mnie kombinezonie czułam się świetnie. Piękne kolory, piękny dekolt. Z tego co mi wiadomo rozchodził się jak świeże bułeczki i już go nie ma w sklepie stacjonarnym.

#makijaż

Perfekcjonistka w każdym calu, czyli Iza, wie jak zakryć i wydobyć to co powinna. Piękny makijaż, poprzedzony pielęgnacją. Iza dobrała idealnie kolory makijażu do stylizacji. Z wielką precyzją i skupieniem dokonywała zmiany wizerunku każdej z uczestniczek metamorfozy. Wszystkie byłyśmy i nadal jesteśmy zachwycone. Dodam, że w sieci jeszcze nie zostały umieszczone zdjęcia wszystkich uczestniczek, więc tym bardziej polecam śledzić profil Izy ——-> link 

 

Polecam każdej kobiecie. Jeżeli nie masz pomysłu dla mamy, siostry czy przyjaciółki, zainwestuj w metamorfozę. Wydaje mi się że nikt z takiego prezentu się nie pogniewa.

Efekt Końcowy projektu metamorfoza w Kielcach

Foto Norman Straw
Make up Izabela Bórzyńska
Fryzura Martyna Jagodzińska
Stylista Monika Grzegorczyk

 

Metamorfoza-07.jpg

 

Metamorfoza-08.jpg

 

Kto chętny na taką zmianę i przygodę?!

