Off Fashion 2017 – relacja

Cały rok oczekiwań na kolejne modowe wydarzenie w Kielcach i w końcu upragniona XIX edycja Off Fashion. Tematem przewodnim była Cinema. Głównemu konkursowi towarzyszyło szereg wydarzeń, powodujących, że apetyt na finał wciąż rósł. Zeszłoroczna edycja czyli moja pierwsza w życiu wywarła na mnie ogromne wrażenie. Dlatego też oczekiwałam wielkiego wow po tegorocznej. Czy udało się mnie zaskoczyć ? O tym dowiecie się w podsumowaniu Off Fashion 2017.

Kalendarium imprez towarzyszących Off Fashion

Od razu wyjaśnię, chciałam być w wielu miejscach na raz, jednak niestety jeszcze nie potrafię się rozdwoić. Najbardziej mi szkoda, że nie brałam udziału w Teście wiedzy o modzie. W zeszłym roku poszło mi nieźle i chciałam sprawdzić się i tym razem. W przyszłym roku nie odpuszczę.

#1 Sekretna rozmowa wachlarza, parasolki i laski — link 

Niestety nie miałam okazji uczestniczyć więc odsyłam do podanego powyżej linku

#2 Pokaz mody Projektantów w Galerii Echo

Udało mi się dotrzeć na pokaz wraz z Natalią. Był to wyjątkowy pokaz bo 26 maja czyli w Dniu Mamy. Cieszyłam się niezmiernie, że mogłam ten czas spędzić z Natalią i pobudzać jej zainteresowanie modą, pięknem i innością. Moda jest różnorodna, piękne barwy przeplatają się z bielą czy szarością, dobrze jest pokazać dziecku, że każdy ma prawo być inny także poprzez ubiór. Dzięki obserwacji kolejnych projektów, Natalia sama doświadczała wzloty i upadki. Na przemian dawała „lajka” modelce, bądź definitywnie wskazywała, że według niej projekt nie powala. Dla mnie wielką radość sprawiało patrzenie na emocję jakie wyrażała twarz Natalii. Zaskakujące jak takie małe dziecko potrafi patrząc na innych stwierdzić, że ktoś się stresuje, albo że jest pewny siebie, gdy dumnie kroczy po wybiegu.

Wracając do pokazu. Poszłam tam głównie ze względu na część „maminą”, tzn. pokaz mody z okazji Dnia Matki wraz z wystawą zdjęć na podstawie projektu fotograficznego Anny Łosak „Jestem Mamą”. Piękna piosenka Natalii Niemen „Jestem Mamą- to moja kariera” była wisienką na torcie. Takie emocje, że o mało się nie popłakałam. Spróbuj wsłuchać się w tekst piosenki i się nie wzrusz. Dla mnie niewykonalne.

Tylko spójrzcie jakie piękne mamy. Wyjątkowe sukienki z RH+ dodają uroku i mamie i dzieciakom.

Natalka zapytała mnie podczas pokazu: ” A kiedy my wyjdziemy?” Może kiedyś spełnię marzenie córki.

źródło: http://www.offfashion.eu

Więcej zdjęć pod linkiem

#3 Wieki Test Wiedzy o Modzie — link

Niestety nie miałam okazji uczestniczyć więc odsyłam do podanego powyżej linku

#4 Wystawa bizuterii „Biżuteria Świata” — link 

Niestety nie miałam okazji uczestniczyć więc odsyłam do podanego powyżej linku

#5 Eklektyzm – Pokaz mody oraz koncert Plug&Play

Pokaz mody w salonie marki BMW – ZKMotors w Kielcach wraz z koncertem Plug&Play był pięknym modowym wydarzeniem. Piękne, szybkie samochody wraz z pięknymi kobietami w niesamowitych kreacjach stworzyły idealną całość.

Pokaz został otwarty, gdy białe BMW serii 4 cabrio wjechało na wybieg. Nie wiadomo na co widownia bardziej zwracała uwagę, ja raczej na przepiękny samochód. Cóż poradzę, że marka BMW stała się mi bliska 🙂

źródło: http://www.offfashion.eu

Podczas pokazu została zaprezentowana kolekcja projektantek z Lublina czyli duetu Baczyńska&Czamara. Muszę przyznać, że kolekcja przepiękna. Sama wskoczyła bym w niejedną kreację.

źródło: http://www.offfashion.eu

 

W zeszłym roku w ramach Off Fashion odbył się pokaz Łukasza Jemioła. Muszę jednak przyznać, że tegoroczna edycja i jej pokaz był zdecydowanie lepiej przygotowany. Było to dobrze zorganizowane wydarzenie. Czerwony dywan, lampki szampana, na każdym kroku media, piękne kobiety oraz mężczyźni w wieczorowych strojach. Przypomnę, że obowiązywał dress code Black Tie.

 

 

#6 Półfinał

 

Niestety nie miałam okazji uczestniczyć więc odsyłam do podanego powyżej linku

#7  Finał 

O tym w kolejnym wpisie czyli c.d.n

 

A czy Ty bywasz na wydarzeniach Off Fashion?!

 

